Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Wij vinden wij het natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail of per post aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze klantenservice zal de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Charme Mode
E-mail: [email protected]
Postadres: Graaf Willem II straat, 2691MW 's-Gravenzande
Klachtafhandeling:
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Charme Mode bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).